mijn verzameling en voorkeuren

  * ANGELIQUE'S GEBOORTEKAARTJES *

lijntje.jpg

Deze club staat in het teken van mijn verzameling geboortekaartjes.

In het "foto-album" zijn diverse kaartjes uit mijn verzameling  te vinden.
Ruilkaartjes vind je op mijn ruilclub =>
 http://angeliques-geboortekaartjesruilclub.clubs.nl/ 
(zie ook bij links)

Heb je misschien nog een geboortekaartje met één of meerdere van mijn voorkeuren?
Je zou mij daar heel blij mee maken!
De verzendkosten zijn uiteraard voor mijn
rekening!

Ik hoop dat je lid wordt van mijn club en dat hier nog vaak een bezoek zult brengen.

Je kan mij mailen op: geboortekaartje@gmail.com

lijntje.jpg 

 En je kan me ook volgen op:
twitter_and_facebook.jpg
http://twitter.com/Angelique_Pronk
http://facebook.com/angeliquepronk

 

 valentijnbaby+handtekening.jpg

ang+voorkeuren.jpg

 
1e voorkeur:

Anne Geddes 
(ik zoek nog de nrs. 15037; 15054; en veel nog van de 4e nieuwste serie)

Schattekus

Angelique Lemmens fotokaartjes liefst alleen met de baby voorop

Pinco Pallino & Droomfotograaf

Ellabellaboem ooievaar

Baby Toons

Studio Stroom ooievaar

lijntje.jpg
 

2e voorkeur:

Grephx; Kaartmix; Ilagila; Jouw Kaart; Ukkepuk; Designables; Hoera!; Poobies; Jille Jille; Kaart en Co

Kunst Adelt hartendief

Nep anne geddes (liefst van originele geddes kaart)

Bijzondere kaartjes/geboorte-aankondigingen zoals boekjes, hoedjes, kroontjes, doosjes, t-shirts, broekies, houten plankjes, cd's etc... (eerst scan zien graag)

Dikke buik kaartjes met de naam van de baby op de buik getekend, geverfd, geschreven

Lion King (leuke kleurrijke)

lijntje.jpg


 
3e voorkeur:

Naam in het zand (spaar van elke naam 1 exemplaar)

Kaartjes in thema country & western stijl

Fotokaartjes met alleen de baby met voorop de naam zichtbaar vanaf 1998 (spaar 1 datum maar 1x)

Kaatjes met Disney, prentboek en/of kinderfiguren erop met voorop de naam zichtbaar

Merkkaartjes zoals intercard, kennemer, mercard, buromac, baby folly, familycards, baby world, beebie en Co. met voorop de naam zichtbaar vanaf 1998

Ooievaars merkkaartjes (alleen na zien van scan)

Geboortedata 8-5-68 & 29-7-98

Mercard 4214

(half)turkse kindjes

Roepnamen Angelique, Ferdi & Osman

Achternamen Pronk & Aksu

29-7 vanaf 1998

 

 lijntje.jpg

  • Turkse namen in mijn verzameling


     ang+turkse+namen.jpg

    nederlandse%20vlag.gif turkse%20vlag.JPG

    ang+lijntje.jpg

    Abdul; Abdulla; Adem; Afra; Ajse; Alanay; Alara; Alba; Aleyna (4x); Ali (6x); Alperen; Anil; Aram; Aran; Arbil; Arif (2x); Arzu; Asena (2x); Aslihan; Asli-Özge; Asuman; Atakan (2x); Atinç; Atilla (2x); Aydin; Aygül; Aylin (8x); Aynsun; Aysa; Aysun; Azize (3x)

    Bahar (2x); Banu; Baris (2x); Basak; Basiri; Batuhan; Berat (2x); Berkay (3x); Berna; Betül (4x); Beysu; Beyza; Bilal (3x); Bircan; Bora; Burak; Burçin; Büsra

    Can (2x); Canan; Canel; Caner; Cansel; Cansu (2x); Celal (2x); Cem (3x); Cemal (2x); Cemil (2x); Cemile; Cemre; Cenan; Cengiz (2x); Cenk; Cenker; Ceren (2x); Ceyhan; Ceylan; Cihan (2x)

    Çaglayan; Çagri

    Dalya; Damla; Danyal; Defne; Demet; Deniz (8x); Didem; Dilan; Dilara (3x); Dilay; Dilayla; Dilek; Dinç; Doga; Duygu (3x); Dünya

    Ebru; Efe; Efecan; Ekin (2x); Ela; Elif (2x); Eliz; Elma; Emine; Emir; Emre (6x); Ender; Enes; Enis; Eral; Eray (2x); Ercan; Erdinç; Eren (2x); Ergün; Erkan (3x); Erol; Ertan; Ertugrul; Eser; Esile; Esma (2x); Esra (6x); Evrim; Eylem 

    Faruk; Fatih (2x); Fatima; Fatma; Ferdi (div.); Feride; Ferhan; Ferhat (2x); Fevzi; Funda (3x)

    Gamze; Gökhan; Gözden; Gulustan; Gunter; Gülay; Gülcan ; Gülten; Gürkan (2x)

    Hakan (6x); Halil (2x); Hamdi-Ogulcan; Hamza; Hanife; Hasan; Hasret; Hatice; Havva; Helin; Hicran (2x); Hilal (2x); Himmet; Hüseyin (3x) 

    Ihsan; Ilayda (2x); Ilcan; Iley; Ilker (2x); Ilyas; Imre; Iprahim; Irem; Ismail (4x); Izan; Izel

    Jade; Jale-Nur; Jerfi; Jülide (2x)

    Kadir; Kadirhan; Kaya; Kenan (2x); Kerim (2x); Koray; Kurt; Kurthan ; Kübra 

    Leyla

    Mahmut; Makbule; Malissa; Manuk; Mehtap; Mèlen; Melike (2x); Melis; Melisa; Melissa; Meltem; Meral (3x); Mert; Mete; Merve; Meryam; Meryem (2x); Metehan (2x); Metin (3x); Mine; Muhammed; Murat; Mustafa (3x); Mücahit

    Nadir;Neslihan; Nihat; Nilay; Niyazi; Nur; Nuray; Nuri; Nuria

    Okan (4x); Onur; Onurcan; Oray; Orhan; Osman

    Ömer (2x); Özge; Özgür; Özkan; Özlem (3x)

    Petek

    Rana-Ilayda; Reyhan; Rojda; Rona; Rümeysa (2x)

    Safak; Salim; Sam; Samed; Samet; Saniye; Seda (3x); Selen; Selim (3x); Selin (4x); Selma (10x); Sema (2x); Semih (2x); Semir; Semra; Seray; Serhan (2x); Serkan; Sevda; Sevilay; Sevim; Seyda; Sezen; Sibel; Simay (4x); Sinan; Sinem (2x); Süeda; Süheylanur; Süleyman (2x); Süreyya (2x); Suzan (12x)

    $enel; $erife; $irin

    Taha-Ayhan; Tamara-Meral; Tan; Tarik (3x); Taylan; Tekin; Teslime; Tolga; Tolgahan; Tolunay;  Tugay; Tugba (3x); Tugçe (2x); Tuncay; Tutku; Türkan

    Ugur; Umay; Uygar

    Ünal

    Vecihem; Volkan; Vural

    Yalçin; Yasemin (2x); Yasin (3x); Yasmine; Yeliz; Yildiz (3x); Yoldas; Yunus (2x); Yusuf (2x); Yüksel

    Zeynep

    ang+lijntje.jpg

    In totaal 291 verschillende turkse namen.

    Heeft u misschien nog een geboortekaartje met een turkse naam die hier niet genoemd is?
    Dan hou ik me aanbevolen voor een exemplaar!

    Maar ik ben ook geinteresseerd als het een naam is die wel op de lijst staat.
    De verzendkosten zijn uiteraard voor mijn rekening!

    nederlandse%20vlag.gif turkse%20vlag.JPG

Welkom bij Clubs!

Kijk gerust verder op deze club en doe mee.


Of maak zelf een Clubs account aan: